Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av JOhanna - 8 augusti 2011 13:58

Heej!


Idag har jag ju varit hos tandläkaren... Det gick bra! Sedan har jag typ spelat gitarr en stund...


Sen fick jag reda på att det inte blev någon match idag för det regnar ganska mycket :/ :( Typiskt!


Ajah.. Nu ska jag kolla runt lite


// Johanna


 

Av JOhanna - 8 augusti 2011 08:46

Heej!


Jo som sagt.. Jag har köpt ett objektiv... 70-300 mm... Och objektivet som man fick med kameran är 18-55... Så lite skillnad är det ju, Jag kan Te.x Stå inne från mitt rum och fota ut på en blomma... Blir super skarpt. 


SÅ JAG ÄR JÄTTE NÖJD!


                                  

                                         BILDER PÅ OBJEKTIVET

  <-- Motiv: nya Objektivet   Fotograf: jag

 

  <-- motiv: Objektivet           Fotograf: Jag

 

//Johanna

Av JOhanna - 8 augusti 2011 08:14

Heej!


Just nu öser regnet ner... Typ det bästa vädret..   


Iallafall... Idag ska jag till tandläkaren..  


Annars idag så blir det ju match i afton.. annars vet jag inte vad det blir.


// Johanna


  <-- Motiv: Wilma på sin först fotbolls match.. Hon är stolt för hon fick fika    Fotograf:Jag


  Motiv: Jag som borstar tänderna i fjällen     Fotograf: Pappa



  <-- Motiv: Jag på midsommar              Fotograf: Jag


  Motiv: Wilma i skåne              Fotograf: Jag


  <-- Motiv: En duktig kille som gör polkagrisar i Gränna    Fotograf: Jag


  Motiv: Suddig Joel             Fotograf: Jag


  <-- Motiv Jag på midsommar              Fotograf: Wilma


  <-- Motiv: Scott in Action   Fotograf: Jag



// Johanna




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards