Alla inlägg under november 2010

Av JOhanna - 30 november 2010 21:42

Av JOhanna - 30 november 2010 21:19


  





Heheh men nu ska jag typ gå och läsa! Jag kommer blogga nästan varje dag!



Idag har vi sett film på skolan     Fast vi såg ice age   Men vi fick ha med godis, Men Jag tog med mig cola och en klubba   



Hehehe lite om mitt liv



Namn: Johanna

Ålder:12

Intressen:        



Måste utnyttja lite smilysar, För det fanns ju inte på blogg.se OKej, Men i morgon Onsdag har vi Tyska. Hehe KOmmer att blogga eftersom vi slutar 13:20  <- coolaste smilysen idag!

PÅ mitt nintendo Ds har jag ett spel där man ska sköta om en pappegoja, Hehe min heter....BEATLES och uttalas betles. Det roliga är att man kan lära pappegojan att prata (På engelska). Så sitter och snakar med min lilla , som jag kallar han!


Av JOhanna - 30 november 2010 21:01

Hej!




Nu har jag en ny blogg!



Hoppas denna blir bättre än den förra www.lillajagjojjo.blogg.se.


Just nu så skriver jag dagbok och ska göra bloggen lite snygg!




Hej då! Johanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards