Alla inlägg under februari 2011

Av JOhanna - 27 februari 2011 21:09

Jepp jepp!



Nu packar jag inför thailaaaand!   




Annars har jag inte gjort så mkt idag.


//JOhanna

Av JOhanna - 26 februari 2011 07:57

Heej!



Idag ska jag till storklinta   


Men nu måste jag typ fara!




Heej då





Av JOhanna - 26 februari 2011 00:09

Hej!


Idag har jag varit på skolan ;D


Efter det for jag och hämta mina slalom saker hos mamma eftersom jag ska åka slalom imorrn.


Någon dag MÅSTE jag på staaan! Hehe och kolla Mycket!

Men men God natt <3

Av JOhanna - 24 februari 2011 06:54

Hej hej! Tänkte lägga upp lite bilder som jag har tagit med min system  



   <--- Dana


   <-- Scott


   <-- Bro


   <-- Blad


Men nu SKA jag logga in på facebook ses sen // Johanna

Av JOhanna - 24 februari 2011 06:45

Rubriken säger mycket.... NO PROV (KEMI)   Kan det ganska bra... men man blir alltid.. ja... ni vet.....



Sen ska jag på kören och sjunga   


Annars längtar jag till om 1 och en halv vecka.... THAILAND!



Men men... Imorrn ska jag bowla och på lördag ska jag åka slalom    BILDER KOMMER DÅ!


Men nu ska jag logga in på facebook.. Herrå!


     

Av JOhanna - 23 februari 2011 07:19

Hej hej!



Nu ska jag snart på skolan..... Igår var jag ialla fall på hockey, SAIK vann   


Men men.. idag fyller min pappa år, Så Grattis till han!


Annars händer det inte så mycket!


Om 2 veckor är jag i thailand  


Hehe Men kanske skriver mer sedan

Av JOhanna - 11 februari 2011 22:14

Grattis kära Emma, som fyller 13 år imorrn (12 Februari) Jag vill gratta dig med mer än jag kan..... Jag hoppas du får en överaskande dag med massor roliga ögonblick som kommer att stanna i livet   Du vet, Jag vet att vi inte ses imorrn... Men jag kommer tänka på dig och din dag hela dagen och du vet ju att du får en liten sak av mig på måndag. Besök även hennes blogg: www.lillajagemma.blogg.se       Tack Emma för att du finns    Utan dig och Lovisa och alla andra vore jag inget   TACK   





HAPPY BIRTHDAY EMMA // JOHANNA (JOJJO)      

Av JOhanna - 11 februari 2011 22:06

Hahaha sitter här och märker att jag inte har skrivit på typ 100000 år! SORRY <3. Men nu kommer LITE live bilder ialla fall

   <-- Möte?? Hahah i am famous NAAT


   <-- 2 stycken rädda en fågel en JAG

    MUSIC IN MY LIFE <3


Men kommer typ blogga imorrn också (Blogga oftare såklart)


Idag har jag annars varit på skolan :D Emma var frisk :)




Men nu är jag ganska trött.... Grannarnas fest värkar vara över... Så god natt   <-- SMILE  

Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards