Alla inlägg under juli 2011

Av JOhanna - 28 juli 2011 06:22

Heeeej! Godmorgon! Om ca 1 timme är man på väg till umeå med laget <3 <3 LÄNGTAR!!!!!!!


  <-- Hahah jaaag!


Idag har vi en match iallafall <3 <3


// Kraaaam Johanna..


Ps. Kommer inte att kunna blogga före söndag

Av JOhanna - 27 juli 2011 21:08

Heej!


Nu har jag packat klart inför Umeå... Nu är det bara systemen som ska laddas klart   


Ska packa ihop en loppis kartong och sälja någon söndag :D


Bye bye <3 <3



Av JOhanna - 27 juli 2011 15:54

Heej!


Idag vart det vitbergsbadet med familjen   


Det var kul!


Jag ska just nu gå ut en stund senare ska jag packa inför UMEÅ!


  Motiv: Blomma                Fotograf: Jag


  <-- Motiv: vattendroppar                Fotograf: Jag


//Johanna

Av JOhanna - 27 juli 2011 08:25

Hej, och godmorgon!



Nu har jag nyss fikat frukost... Solen skiiiiiiiner ute typ 24 grader varmt, så idag blir det att vara ute mycket...


Har blivit bjuden på fika av pappas farbror   


Annars ska jag kanske cykla m.m


  <--- Hihi jaag idag Typ inge ovanligt XD


// Johanna

Av JOhanna - 26 juli 2011 22:35

Sista inlägget innan "Godnatt"   Haha vetint vad jag ska skriva...  Jag sitter och spelar lite.. Snart tror jag att jag ska sova..



GO natt <3!            

     <-- LÄÄÄÄNGTAR till umeåcupen

  <--- Läääängtar till kören börjar om

  <-- Läääängtar till Thailand



  Motiv: Joel som spelar på sitt Nintendo Dsi      Fotograf: Jag



  <-- Inlägget



//Johanna




Av JOhanna - 26 juli 2011 21:52

Hej! Sorry att jag INTE har bloggat... Men men... Nu är jag iaf hemma...  Jag längtar till umeåcupen...


Idag har jag varit på fotbollsträning & inte gjort så mycket mer..


Imorrn vet jag inte vad som händer.... Men jag är iaf hos pappa Men jag ska nog till mamma och packa ihop det sista inför Umeå..


Juste.. På ullared var det jätte kul... Det var 61 kasser och ändå var man typ tvungen stå i 20 min i kö :0


  <-- Motiv: Spik    Fotograf: Jag

  <-- Motiv:Jag  Fotograf: Jag


  <-- Motiv: Joel hoppar studsmatta    Fotograf:Jag


  Motiv: Världens finaste syster     Fotograf: Jag




// Johanna

Av JOhanna - 11 juli 2011 21:20

Heej! Nu är jag hos mormor & morfar.. Imorrn fortsätter våran resa söderut.. Längtar tills på torsdag då det blir ULLARED <3


Men nu sitter jag och kollar på facebook lite och sådant..



//KRAAAAAMMMM // jOHANNA

Av JOhanna - 6 juli 2011 12:59

Heej!


Förlåt att jag inte har skrivit.. Vi har haft träningsläger med fotbollslaget... så då har det blivit massa träningar och annat...  Idag 10-12 har vi haft träning...



Ajah.. Kram!


//JOhanna

Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards