Alla inlägg under januari 2011

Av JOhanna - 27 januari 2011 08:30

Idag har vi sovmorgon    Vi börjar 09:35, Men jag ska nog börja cykla 08:30. Idag är det en ganska vanlig dag...........


Hej då

Av JOhanna - 25 januari 2011 16:20

Heej! Nu sitte jag och läser tidningen Julia. Annars har jag varit på skolan, Och det har värkligen inte hänt mycket idag.




Av JOhanna - 24 januari 2011 18:40

tja... slutade ca 14;00 och det var bra!!!! God natt

Av JOhanna - 22 januari 2011 08:43

Hej! Ja rubriken talar om allt. Just nu sitter jag med min nya htc och skriver just nu, men vad ska jag annars skriva????????? Men nu ska jag typ fika frukost. Okej men aa!!!! Bye bye bye bye.$$$$$$ ( kolla Www.lillajagemma.blogg.se. bra bloggJohanna

Av JOhanna - 22 januari 2011 08:43

Hej! Ja rubriken talar om allt. Just nu sitter jag med min nya htc och skriver just nu, men vad ska jag annars skriva????????? Men nu ska jag typ fika frukost. Okej men aa!!!! Bye bye bye bye.$$$$$$ ( kolla Www.lillajagemma.blogg.se. bra bloggJohanna

Av JOhanna - 21 januari 2011 21:50

Hahaha mitt nintendo Ds bara laddar och laddar


GODNATT     



Av JOhanna - 21 januari 2011 21:28

Hej!



Hahah har tagit syrran Nintendo Ds laddare och laddat min till en ny kamp imorrn... Mohahahaah

 

 

 

Men nu ska jag göra en tidig kväll..... Shiiit Wilma kommer

 

hej då!

 

// Johanna och Wilma (Fast Wilma hälsar inte) men ändå... Hon är lite som hon vart

 

   <--- Jag och syrran när vi var små.. Jag var typ 5 år =) Och Wilma 0 år.

 

   <-- Hahha jag och mina syskon för flera år sedan.

 

    <--- Jag hahah jag var typ 9 år

 

// Lite bilder från förr // joahnna

 

 

Av JOhanna - 21 januari 2011 21:15

Heeej!



Nu har jag köpt en ny HTC tattoo med pekskärm. Rekomenderas till 100% Super bra!


Just nu sitter jag och syrran i samma rum och BOMBAR varann i chatten på Nintendo Ds:et. Men mitt batteri tog slut så hon hann skriva sista ordet....... NEJ också   



Game over for me.


   <--- Gammal bild


   <-- Men nu ska jag skriva dagbooooook



// JOhanna Htc

Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards