Alla inlägg under januari 2011

Av JOhanna - 20 januari 2011 07:31

  Nu ska jag på skolan... Vi slutar 14:15, Helt OK att sluta... Annars gör jag inte så mycket dåe... Men nu ska jag nog cykla till skolan.... Hoppas ni annars i övrigt har det bra!


hej då då <3 <--- THAILAND  



// Johanna

Av JOhanna - 18 januari 2011 15:39

For inte på stan idag heller.... Jag är ganska trött efter långa dagar i skolan... Annars har inte såå mycket hänt!

Av JOhanna - 17 januari 2011 22:06

Namn: Johanna

Smeknamn: Jojjo, Joey

Ålder:12

Intressen: Kompisar,Djur,Läsa,Innebandy,Fotboll,blogga,dator och musik

Syskon:Wilma & Joel

Djur: Dana & Scott (Hundar)

Bästa sporter: Pingis,Fotboll och innebandy

Bästa mat: Hasselbacks potatis och grillat <3

Bästa låt: Måååånga <3

Bästa vän: Mååååånga

Bästa skolämne: So,Idrott och Matte <3

Bästa tv serie: Simpsons och UNG & bortskämmd

Bästa film: Last song



Hehehe nu vet ni ju mer om mig dåe.


GODNATT <3

Av JOhanna - 17 januari 2011 21:52

Imorrn slutar vi 15:00   Men jag tror att jag ska på stan en stund iallafall. Jag har läst lite, Jag läste ut Lasse Maja Sjukhusmysteriet och den var bra


     topp 3 Lassemaja böcker

1. Guldmysteriet, Därför den är rolig, spännande och bilderna är i färg :D

2. Zoo mysteriet eftersom den handlar om djur och brevbäraren Franco Bollo.

3. Hotell mysteriet, det var min första Lassemaja och den är faktiskt ganska bra!


Jag tror att sjukhusmysteriet kanske skulle komma på 5:e plats :D Jag tycker att galoppmysteriet kommer på en fjärde plats även om jag inte är sååå intresserad av hästar.


Annars läser jag väl Alva böckerna, Guinnes reckord bok och massa andra....


Meeennnn nu MÅSTE jag gå och sova. PUSS O KRAM <3  

Av JOhanna - 17 januari 2011 16:20

Heeeeej!


Idag for jag inte på staann


// JOhnna

Av JOhanna - 17 januari 2011 07:23

Hej! Nu ska jag nog snart cykla till skolan..



Synes sedan <3


KRAM

Av JOhanna - 17 januari 2011 07:20

God morgon! Jag sitter och läser en bok som jag köpte igår: Lassemaja sjukhusmysteriet.... Nu har jag alla lassemaja iallafall...


Vad ska alla göra idag dåååå??



Jag sk ju på skolan.. Sen på stan, sen blir det väl midda osv



Hej då och kram 




Av JOhanna - 16 januari 2011 21:40

Hej jag har gjort ganska mycket i veckan, och därför har jag inte hunnit blogga såå mycket...


Imorrn (Måndag) Blir det skola till 13:55, Sen ska jag på staaaan! Men mäst för att kolla på saker.. Annars har jag möblera om i min syrra och brorsas rum.... Men det var typ frivilligt att jag ville det.... Jag kommer ändå att få ett nytt rum   MYSIGARE  



Men imorrn kommer jag med bilder från mina saker (Om jag köper något)


Någon annan som är sugen på ostkrok?? Heheh jag är lite sugen faktiskt.

Men nu ska jag gå och sova dåe.. Hoppas ni har det super bra, Love you all  


  GOD NATT SYNES IMORRN

Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards