Alla inlägg under januari 2011

Av JOhanna - 7 januari 2011 09:31

Hej!


Nu har jag sett på Lassemaja, Dem är sååå bra   Men nu ser jag på "Pingvinerna från madagaskar" Hahaha Ringsvans "Kung Julian" Äg ju  


Neeej! Jag hittar inte kamera kabeln till datorn :( Ni får tyvär inga bilder från PFM.



Aaa men nu kommer mamma snart.. Jag är hos pappa, Så mamma och syskonen ska snart hämta mig. Men bilder kommer sen från Leos lekland. Ni som inte vet vad det är:



* Det är som ett stort lekhus (Inne)

* Det är ett rum, där finns det studsmattor, Ruchkanor, Hoppborgar,Man kan sitta vid datorn där (Fast de sug).


* Okej, Nu låter detta för typ 7 åringar, Men det är det värkligen inte! Asså ruchkanor som går fort ( Man flyger typ fram) Det finns även en stor hoppborg som är ända upp till taket fast det är en ruchkana (Passar alla åldrar) (Och kul för alla åldrar)


Okej.. Men nu kommer mamma



// Kramiz

Av JOhanna - 7 januari 2011 08:52

Idag ska jag på leos lekland med mamma,Wilma,JOel & Joels kompis. Det blir nog kul   Kanske kommer snabb blogga där ifrån också.... Vem vet?


Men nu är klockan snart 09:00 och då börjar Lassemajas dektektivbyrå, Det var typ den bästa julkalendern ever!





Här kommer en blid från när jag var i Tyskland sommaren 2010.


Men kommer med bilder när jag kommer hem!



// Johanna  

Av JOhanna - 5 januari 2011 23:23

Heej!




Komigen! Denna månaden har jag haft 4 besökare... Jag menar kom igen... Man ska ju typ ha 4 besökare +  per dag, Och jag har det på 5 dagar!  Tipsa för roligare blogg.'



Kommer bilder sen


Av JOhanna - 5 januari 2011 10:58

Nu har jag fått nya glasögon    Jag ser bättre och och dem är ganska snygga tycker iallafall jag  

Av JOhanna - 5 januari 2011 09:54

Nu ska jag fara och få nya glasögon...



Hej då!

Av JOhanna - 5 januari 2011 01:13

Hej ska gå och sova nu :) Klockan e ju ändå 1 på natten XD Tur man e ledig... Men är typ less på lovet... Miss all my friend


Men nu ska jag gå och sova¨




God natt <3

Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards