Alla inlägg under april 2011

Av JOhanna - 30 april 2011 23:12

Heej!


Idag har jag varit med Jonna & Fanny, Vi var först ute i skogen, Jag fick skorna fulla med barr    Så ajah.. Sen gick vi in och va med varandra... Annars har jag tecknat hela dagen... har gjort ett självporträtt, Håret blev för ovanlighetens skull Bra, Ska lägga upp bilden imorrn.



Haha lekte lite på Paint Chek it out --->


  <-- Haha vart inte nöjd, Men paint är kul att "leka" med.


Längtar till om 1 månad, För då ska kören till Danmark :D Oj vad jag längtar


// Godnatt Johanna

Av JOhanna - 30 april 2011 09:07

Heeej


Idag ska jag nog vara med Jonna & Fanny & Springa


   Vi kanske ska till kiosken?? Haha vetja?


  <-- Haha oj vad fult jag tecknade i höst :O

Av JOhanna - 30 april 2011 07:40

Förlåt att jag inte har skrivit  


Saknar Thailand jätte mycket... Så.. Ajah.


Igår var man ju på skolan som vanligt, och på stan! Sen var jag med Jonna & Fanny och såg en bra film  


Men idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra....


<3


// Johanna


  <-- Jag & Min brorsa... Tur att våren är här!


  <-- Min syrra... Första bilden jag tog med min System kamera.


  <-- Fina Wilma (Syrra)


// Johanna

Av JOhanna - 12 april 2011 21:02

  Heej!


Idag har inte hänt så mkt.... Vi har haft slöjd, och jag gör ju en klocka....


Vet inte vad jag ska skriva med... Jo





SKELLEFTEÅ AIK


GO SAIK, GO SAIK ;) HAHA PUSS:0


 

Av JOhanna - 9 april 2011 20:51

  Heej <3


Idag har jag + några andra haft fest    Eller rättare sakt jag var barnvakt :I Haha men men... Det var kul  


Men nu är jag super trött... Ska nog skriva lite dagbok sen = Godnatt    Jag vet klockan är inte ens 21:00, Men jag är super trött  


Haha men ajah..


Saknar ett ställe nu: THAILAND <3                     >.<   >_< Hahaha söt?


Men jag måste till Luleå innan nästa vecka.... Måste köpa Razorpower wing NU!


  <-- HAHA TYP 2009?   <-- Saknade djur <3

Av JOhanna - 4 april 2011 07:00

Hej och sorry att jag inte har skrivit...


Lördag: Var på boda borg med JOnna & Fanny

Söndag: Fotade mina hundar med Jonna & Fanny Sen for jag på badminton träning.


Men men.. Idag ska jag fara på stan... Har lovat syrran att köpa ett lång plast hopprep.. Så det ska jag nog kolla.


Annars händer nog inte sååå mycket idag


// JOhanna

  <-- Brorsans lego (hehe ?)

  <-- Jag förlänge sedan (2009 !!!!!!!!)

  <-- Wii


Hahaha liite bilder :I


Av JOhanna - 2 april 2011 08:06

Godmorron!


Igår var jag på hockey Svergie-Lettland.... Svergie gjorde typ 7 raka måål <3 Dem vann ialla fall med 7-4.


Idag ska jag se om man kan vara med Jonna, Fanny och Martina.. Annars ska jag fota lite idag  


//Kraaam Johanna   Mina finaste hundar DAna & Scott

Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards