Alla inlägg under mars 2011

Av JOhanna - 30 mars 2011 07:00

Heej!


Nu sitter jag på kpwebben... Huh saknar Thailand...


Men ingår gjorde jag inte mkt.. Cyklade till mamma eftersom jag hade glömt några skol böcker. Sen for jag till pappa. Igår på blå hästen det var kul!


Haha har film på alla förutom våran..


Men hejrrå!


    

Av JOhanna - 29 mars 2011 07:12

 Heej!



Idag på skolan ska vi spela upp en teater... Det blir nog kul!


Här kommer liiite bilder på mig från Youcam





 


 

 

// Nae nu ska jag på skolan.. Hejdå!


Av JOhanna - 29 mars 2011 06:39

Hej och gomorron!


Igår gjorde jag inte så mycket... Såg på "Mamma byter bo" Det var ett ganska bra pogramm...


Jag vet inte vad som händer idag... // Kram JOhanna


  <-- Ett saknad ställe!

Av JOhanna - 28 mars 2011 06:39

Heej! Tänkte ladda upp lite bilder från Blandannat Thailand <3


                          <- Sen kommer man till snöööööön  ;(


Hehe det var super duper mini lite bilder från Thailand <3 // Johanna 

Av JOhanna - 28 mars 2011 06:33

Godmorrgon! Just nu ser jag på nyheter!


Annars idag ska jag ju på skolan..



Men hej då! //Johanna


  <-- Jag i planet mot THAILAND   



  <--- Fredom beach <3

Av JOhanna - 27 mars 2011 20:33

 Heeej!


Jepp, PÅ Lördag blir det eventuelt Luleå ( Storheden) Det blir kul... Ska då kolla om "Razor powerwing" Är något   


Hoppas <3 // Kram Johanna

Av JOhanna - 27 mars 2011 20:22

Heej!


En stor önskan är " Razor powerwing" Namnet låter häftigare än vad det är...  Nae.. Men om ni söker på t.e.x Goolgle kan ni se bilder.. Det är som en kick bike fast är lättare och snabbare att köra... Tyvär lite dyrare: 1100;- Men tror ändå att det blir ett köp... Kanske får ersätta cykeln till skolan någon dag?


Ville bara säga det // Kramar Johanna

Av JOhanna - 27 mars 2011 20:17

Heej!


Idag vaknade jag 08:00, Klockan 13:30-14:30 var jag på min första badminton träning, Riktigt kul!



Men annars har jag varit ute och fotat, Men nu sitter jag hos pappa och bloggar lite...



   <-- Joel på "Rostis"


  <-- Joel tycker att det är "Tummen upp" Med att ta fram cykeln.


Godnatt! // Johanna

Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards