Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av JOhanna - 7 augusti 2011 23:31

Heeeej!


Rubriken säger allt...  Har suttit och lyssnat på en massa bra musik! Typ;


*Veronica Maggio

*Salem Al Fakir

* Beatles


Men nu ska jag typ sova *GÄÄÄSSSPPP*


Asså ska typ ha loppis på söndag... Hoppas iaf <3


 


// Johanna

Av JOhanna - 7 augusti 2011 22:08

Halloj!


Just nu sitter jag och kollar på olika bloggar..   



Av JOhanna - 7 augusti 2011 20:11

   Heej!


Jaa.. Som ni vet så har jag varit några dagar i fjällen me pappa.. Kring Kebnekaise... Det har varit jätte kul... plus att jag har åkt helikopter för första gången i mitt liv    Det var AWESOME!


Jag har dessutom köpt ett till objektiv 70-300 mm.. Supernöjd!


Men nu är man hemma... Ganska skönt! Jag längtar till skolan att få träffa alla o.s.v


Imorrn har vi match <3 <3


  <-- Motiv: Scotte gubben              Fotogarf: Jag


  Motiv: Jag i fjällen            Fotograf: Pappa


  Motiv: Jag XD           Fotograf: Pappa


  Motiv: Helikoptern som vi åkte med <3 Fotograf:Jag



  <-- Motiv: Jag i helikoptern             Fotograf: Jag






KRAAAM // JOHANNA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards