Alla inlägg den 31 maj 2011

Av JOhanna - 31 maj 2011 11:35

Hej!


Nu är jag hemma... Har varit på skolan en kortis idag.. Jag ååt lunch sedan cyklade jag ju hem...


Nu är det inte länge kvar... Åååå vad jag längtar (Inte bussresan) Men tills imorrn.. Då är man ju i danmark, Första gången jag är utomlands själv.. Asså utan föräldrar..


Hoppas jag kan sova mycket på bussen...



Men aja... Nu måste jag kolla så jag har med mig allt!

 

// Kramar JOhanna synes nästa vecka <3

Av JOhanna - 31 maj 2011 06:18

Heej alla glada & sura... Idag är iallafall jag inte sur... Haha hoppas ni kanske vet att det är ju danmark idag... Eller mja... Bussresan mot göteborg startar idag.. Imorrn ska vi åka färja över till danmark från göteborg!




Har nästan inte kunnat sova något...




   <-- Idag blev det min puma kofta och puma mjukis byxor..



Men nu vet jag inte vad jag ska göra... Kanske plugga inför NO som vi har nästa vecka.... Bara så ni vet ska jag på skolan en stund idag eftersom bussen går 14:00...


// OMG johanna

Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards