Alla inlägg den 30 maj 2011

Av JOhanna - 30 maj 2011 20:47

Halojj!


Kan inte fatta.. Danmark om några timmar..


Idag har det varit en vanlig dag på skolan.. Fotboll på gympan..


For inte på fotbollsträningen idag P.G.A jag är känslig för nyklippt gräs typ.. eller jag vet inte men tror det.. Just på gympan klippte dem gräset.. Har haft som en klump i halsen hela dagen så ingen fotboll idag  



  <-- Håller på packa  till imorrn.. Är sååå taggad!


//JOhanna


Av JOhanna - 30 maj 2011 06:51

Heej!



Imorrn blir det danmark.. Längtar! Idag när jag kommmer hem ska jag packa, Ladda kameran och ja.. sådant.


IGÅR: Var jag bollkalle... Sunnanå vann mot gävle med 8-0.. Sedan for vi direkt till skelleftehamn och spelade match mot rönnskär.. Det blev 2-2.. Sedan for jag till farmor & farfar... Och därefter duchade jag.


Idag vet jag inte vad som händer.. Gympa.. Slutar 13:55 , Inte sååå dålig dag..!


  <-- Wilma


//JOhanna

Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards