Alla inlägg den 14 december 2010

Av JOhanna - 14 december 2010 21:27

  Hej hej!



Här kommer lite olika språk som betyder samma sak




*Hej jag heter Johanna, Vad heter du?


*Hi my name is Johanna, What's your name?

 

*مرحبا اسمي جوانا، ما اسمك؟

 

* 你好我的名字是约翰娜,你叫什么名字?

 

* こんにちは私の名前あなたの名前ですジョアンナですか?

 

* 안녕 내 이름 어떻게 당신의 이름은 요한나 무엇입니까?

 

*Salam mənim ad ne adi Johanna, nədir?

 

*Hei mitt navn er Johanna, Hva heter du?

 

* ég heiti Jóhanna, Hvað heitir þú?

 

*Hei nimeni on Johanna, Mikä sinun nimesi on?

 

*Hi ჩემი სახელი Johanna, რა არის შენი სახელი?

 

*Привет, меня зовут Джоанна, Как тебя зовут?

 

Hehe det är lite kul att sitta vid google översätt och testa olika språk. Kommentera gärna vad som var lättast och svårast!

 

 

TÄVLING:

 

VILKET ÄR SPRÅKET:  Salam mənim ad ne adi Johanna, nədir?

 

Vinnaren/Vinnarna får en länkning till sin blogg. Men det ka vara svårt här får ni lite hjälp

 

huvudstaden Baku

 

 

Där fick ni en ledtråd

 

// Kram Johanna & godnatt

 

     

 

Av JOhanna - 14 december 2010 21:14

Heheh en dikt om mig och min <3



I miss you, you are in the box at the store and wait until I come and rescue you, I love you and you will always be my baby. I say it straight out, although I've done it before, I love you Samsung 5230th S Heart J = True 100%. Haha just wish me the phone.



Hehe högst upp på önskelistan...





Hehe bjuder på lite bilder eftersom det blev inte så mycket med det i förra inlägget <3     

Av JOhanna - 14 december 2010 18:42

Hej hej!



Tänk så mycket man kan göra med en webcam och en dator



Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards