Alla inlägg den 1 december 2010

Av JOhanna - 1 december 2010 21:16

Hej!


Ååå jag är så sugen att läsa pop star, Det är en tidning, som är från Usa så det står på engelska.



Men jag tror att den kan vara bra! Det handlar om kändisar, Interljuver,Film,Musik och massa annat. Ska typ  köpa den imorgon på Pressbyrån.




Livet är en dans på rosor, Men även rosor har taggar


Om du söker en vän utan fel kommer du aldrig att finna en.




Men nu ska jag nog sluta blogga för idag (Kommer med bilder imorrn)



// Johanna

<3

Av JOhanna - 1 december 2010 15:19

Hejsan! Idag har jag varit på skolan, Vi slutade 13:20  När jag kom hem var mamma, Wilma och Joel hemma. Joel hade en kompis här så vi bakade pepparkakor (Bilder kommer) Annars gör jag inte så mycket, Kollar lite på facebook och andra bloggar! Men nu ska jag gå och läsa Miles to go som Miley Cyrus har skrivit        Men ska gå och läsa nu



// PÖZZ



Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards