Alla inlägg den 18 juni 2011

Av JOhanna - 18 juni 2011 22:31

Hello!


Ajah.. Ni vet att syrran fyllde år... Hon fick en tårta som var jätte fin.. Den såg ut som en gitarr.. Jätte rolig och god!


Sen typ 16:00 var det fotografering med Sunnanåslag i alla åldrar.. Typ invigning av sörvalla, Så både jag och Wilma var där :)


Sen har jag ätit middag... Och varit ute och spelat fotboll och massa annat skojj.


Imorrn vet jag inte vad jag ska göra riktigt... Men på måndag ska jag till mormor & morfar.. Jag ska åka buss dit själv... Sen på torsdag kommer restan av familjen.


  <-- Jaha... Så ser man ut nu... Inte snyggt hår men men....


//JOhanna


Av JOhanna - 18 juni 2011 14:15

Heej! Förlåt att jag inte har skrivit på några dagar.. Men idag fyller iallafall Wilma 7 år...  GRATTIS


vet inte riktikgt vad jag ska skriva mer eftersom jag har INTE gjort såå mycket..


//JOhanna

Presentation


Mitt liv i Rosa och svart

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Typ bästa band/Artist
 Beatles
 Tokio Hotel
 Katy perry
 Lady Gaga
 Tove Styrke
 Lisa Miskovsky
 Veronica Maggio
 Jessie J
 Dead by April
 Eric Saade
 September
 Amy Winehouse
 Rihanna
 Jedward
 Vanessa Hudgens
 Sean Banan
 Feeest hos Mange
 Jag HATAR faktiskt musik
 En annan artist/ Band

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards